الصارم المسلول علی شاتم الرسول

bookTittleImage

تفصیل کتاب


کتاب کا نام:الصارم المسلول علی شاتم الرسول
مصنف :  امام احمد بن عبد الحلیم ابن تیمیہ
ناشر:  مکتبہ قدوسیہ،لاہور
مترجم:  غلام احمد حریری
نظرثانی:  حافظ شاہد محمود
صفحات:  749
Click on image to Enlarge

فہرست 


عناوین

 

صفحہ نمبر

عرض ناشر

 

25

تعارف

 

27

شیخ الاسلام ابن تیمیہ رحمہ اللہ

 

29

خطبہ مؤلف

 

37

موضوع کتاب

 

38

رسول کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی توہین کامرتکب (خواہ مسلم ہویا کافر) واجب القتل ہے

 

39

گالی دینے والے کے بارے میں احکام کا خلاصہ

 

40

ذمیّ کاعہد کن باتوں سےٹوٹتا ہے؟

 

42

امام شافعی رحمہ اللہ کا مؤقف و مسلک

 

45

اصحاب شافعی کے اقوال و آثار

 

47

امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ اور ان کے اصحاب کا زاویہ نگاہ

 

49

گالی دہندہ کے نقض عہد کے دلائل

 

50

قرآن کریم کے دلائل

 

50

پہلی دلیل

 

50

دوسری دلیل

 

52

تیسری دلیل

 

53

رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو گالی دینے سے ذمی کا عہد ٹوٹ جاتاہے

 

59

عہدشکنی کرنے والوں سے لڑنا واجب ہے

 

60

چوتھی دلیل

 

63

اللہ اور اس کے رسول صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی مخالفت کرنےوالے کا عہد باقی نہیں رہتا

 

70

پانچویں دلیل

 

71

شاتم رسول کافر ہے

 

72

پہلی دلیل

 

72

اللہ اور اس کے رسول کی مخالفت کرنےوالوں اور مسلمانوں کے درمیان کوئی دوستی نہیں

 

74

ھو اذن کی تفسیر

 

75

منافق کسے کہتے ہیں؟

 

77

دوسری دلیل

 

79

تیسری دلیل

 

81

منافقین کے اقوال عدم ایمان کی علامت ہیں

 

84

منافقین ایمان سے عاری ہیں

 

85

چوتھی دلیل

 

87

ایک شخص رسو ل کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے فیصلے پر راضی نہ تھا۔ حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے اسے قتل کردیا

 

88

پانچویں دلیل

 

90

رسول کی ایذا اللہ کی ایذا ہے

 

90

اللہ اور اس کے رسول کا حق باہم لازم و ملزوم ہیں

 

92

رسول  صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو ایذا پہنچانے والے کی توبہ قبول نہیں کی جاتی

 

100

امہات المؤمنین پربہتان طرازی ایذائے رسول کی موجب ہے

 

100

بہتان لگانے والوں میں کچھ مؤمن بھی تھے

 

102

اعتبار عموم لفظ کاہوتا ہے

 

103

آیت قذف کس کے بارے میں نازل ہوئی؟

 

104

رسوا کن عذاب صرف کفار کو دیا جاتاہے

 

106

عذاب عظیم کفار کے ساتھ مخصوص نہیں

 

107

چھٹی دلیل :مؤمن اپنی آواز کو رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی آواز سے زیادہ بلند نہ کرے

 

109

کفر کی موجودگی میں کوئی عمل مقبول نہیں

 

110

ساتویں دلیل

 

111

آٹھویں دلیل

 

116

حدیث نبوی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے دلائل

 

119

پہلی حدیث

 

119

اس حدیث سے مستنبط احکام

 

120

مدینہ کے ارد گرد رہنےوالے  یہود کی اقسام

 

120

بنوقینقاع نے سب سے پہلے عہد توڑا

 

123

مقتولہ عورت ذمی تھی

 

124

دوسری حدیث

 

126

کیا یہ ایک ہی واقعہ ہے یا دو عورتوں کا قصہ ہے؟

 

128

تیسری حدیث

 

129

حدیث قدسی

 

134

کعب بن اشرف کے جرائم

 

140

پہلی جواب

 

140

دوسرا جواب

 

143

تیسرا جواب

 

143

چوتھا جواب

 

144

کیا شعر ہجوگوئی کے لیے مؤثر ہے؟

 

145

کیا گالیوں کی تکرار کوبھی اس میں دخل ہے؟

 

145

جرم بعض اوقات زمان و مکان او راحوال کے لحاظ سے بھی بڑھ جاتا ہے

 

146

نظم کی علیت میں کوئی تاثیر نہیں

 

147

قلیل و کثیر میں کچھ فرق نہیں

 

147

استدلال کی قسم ثانی

 

150

ہجوگو کاخون امان دینے سے محفوظ نہیں ہوتا

 

150

ابن یامین او رمحمد بن مسلمہ حضرت معاویہ کے دربار میں

 

151

کعب بن اشرف کو کب قتل کیا گیا؟

 

154

چوتھی حدیث

 

154

پانچویں حدیث

 

155

اس حدیث سے وجہ استدلال

 

156

چھٹی حدیث

 

157

قبیلہ خطمہ کی ایک عورت کا واقعہ جو رسول کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی ہجوگوئی کرتی تھی

 

157

واقدی پرنقد و جرح

 

159

عصماء خطمیہ کے واقعہ سے استدلال کیسے کیا جاتا ہے؟

 

160

ایسےوجوہ جو گالی دینے والے کے قتل کاموجب ہیں

 

164

ساتویں حدیث

 

168

ابوعفک کو کب قتل کیا گیا؟

 

168

آٹھویں حدیث

 

169

واقعہ انس بن زُنیم کی وجہ دلالت

 

170

نویں حدیث

 

172

اسلام لانے سے سابقہ گناہ ساقط ہوجاتے ہیں

 

178

ابن ابی سرح کے واقعہ سے وجہ استدلال

 

179

ایک اور مفتری کاتب کا واقعہ

 

179

مؤلف کے عہد میں جو رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو گالیاں دےکر مسلمان سے لڑتا  تھا

 

180

توبہ کرنے کے باوجود گالی دہندہ کو قتل کرنا جائز ہے

 

181

ابن ابی سرح اورنصرانی کے افترا کی تردید

 

182

رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو کاتبوں کی ضرورت تھی

 

189

مصحف عثمان رضی اللہ عنہ  عرضہ اخیرہ پر مبنی ہے

 

190

حدیث دہم

 

190

لونڈیوں کے واقعہ سے استدلال

 

192

عورتوں کو قتل کرنے کی ممانعت کب ہوئی؟

 

194

گیارہویں حدیث

 

198

ابن خطل کے واقعہ سے استدلال

 

200

بارہویں حدیث

 

200

بجیر اور اس کے بھائی کعب بن زہیر کا واقعہ

 

201

ابن الزبعری

 

201

ابو سفیان بن حارث

 

201

واقعہ ابی سفیان سے استدلال

 

205

حویرث بن نقید کا واقعہ

 

205

نضر بن حارث و عقبہ بن ابی معیط

 

207

انداز استدلال

 

209

کعب بن زہیر بن ابی سلمی کا واقعہ

 

209

صحابہ کرام گالی دہندہ کو قتل کردیا کرتے تھے خواہ وہ ان کا قریبی رشتہ دار ہوتا

 

212

کافر جنوں میں سے جو رسول  کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو گالی دیتا تھا مؤمن جن اس کو قتل کردیتے تھے

 

213

ابن ابی الحقیق کا قتل

 

214

ان احادیث سے استدلال کی نوعیت

 

216

آپ نے بعض کے خون کو ھدر فرمایا تھا مگر بوجوہ وہ معصوم الدم قرار پائے

 

217

اسلام سابقہ گناہوں کوساقط کردیتا ہے

 

217

جو شخص اسلام لاتا اور کفر میں اس نے کسی کوقتل کیا ہوتا یا کسی کا مال لیا ہوتا تو رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم اس کے ضامن نہیں ہوتے تھے

 

218

عقیل  بن ابی طالب نےرسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے گھروں پرقبضہ کرلیا

 

221

آل جحش کی حویلی اور ابوسفیان کا اس پر قبضہ

 

222

دار عتبہ بن غزوان

 

222

رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے مہاجرین کے گھر  اُنہی کے پاس رہنے دیئے جو ان پر قابض تھے۔

 

224

عقیل رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے مکانات پر کیسے قابض ہوئے؟

 

224

حربی کافر جب مسلمان ہوجائے  تو اس سےمسلمانوں کےمال کا مطالبہ نہیں کیاجائےگا

 

225

گالی دہندہ کو قتل کرناسنت رسول کا حتمی تقاضا ہے

 

227

غزوہ بدر میں ابوجہل کا قتل

 

228

ابولہب کی رسوائی

 

229

جن سےمسلمان انتقام نہ لے  سکیں ان کے بارے میں اللہ کی سنت

 

230

حدیث قدسی

 

231

اللہ اپنے رسول کی حفاظت کرتا اورلوگوں سے اسےبچاتا ہے

 

231

گالی دینے والے کے قتل کاتعین او راس کا سبب

 

232

تیرہویں حدیث

 

235

رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم پر جھوٹ باندھنےوالے کے بارے میں علماء کا اختلاف

 

238

رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم پر جھوٹ باندھنے والے کی سزا کے بارے میں قول ثانی

 

243

جب فعل کی علت معلوم ہوجائے تو اسے سزا دینی چاہیے

 

244

رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم محرمات کو حلال نہیں بناسکتے

 

245

چودہویں حدیث

 

245

خوارج کے ذکر پر مشتمل احادیث

 

249

ایک سیاہ فام آدمی رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی تقسیم پر معترض ہوتا ہے

 

250

خوارج کے افکار و عقائد

 

253

فرقہ ہائے خوارج

 

254

صحابہ کرام خوارج کو قتل کردیاکرتےتھے

 

258

سونے کے ٹکڑے کی تقسیم پر قریش کی ناراضگی

 

259

حنین کے مال غنیمت کی تقسیم پر انصار کی خفگی

 

260

قریش  و انصار کے غصے او رخوارج کے غصے میں فرق

 

261

صحابہ رضی اللہ عنہم کن امور میں رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی طرف مراجعت کرتے تھے؟

 

262

حباب بن المنذر کی مراجعت

 

262

سعد بن معاذ کی رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم سے مشاورت

 

262

حضرت سعد بن ابی وقاص رضی اللہ عنہ کی آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی طرف مراجعت

 

263

مؤلفۃ القلوب کو دینے کے بارے میں بعض صحابہ کا آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے ساتھ مشورہ

 

264

کیا یہ عطیہ جات مال  غنیمت سے تھے یا خمس میں سے؟

 

266

خمس کی تقسیم کیسے کی جائے؟

 

267

فتح مکہ کے دن انصار کا قول اور رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کاجواب

 

269

حضرت ابوبکر رضی اللہ عنہ کا رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کےساتھ ادب

 

270

ابوایوب انصاری رضی اللہ عنہ کا رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے ساتھ ادب

 

271

رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم سے عرض مدعا کی تین قسمیں ہیں

 

271

اجماع صحابہ  رضی اللہ عنہم سے استدلال

 

273

مہاجر بن ابی امیہ کا فعل دو گلوکار لونڈیوں کے ساتھ

 

273

حضرت عمر نے ایک شخص کو قتل کردیا جو رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو گالیاں دیا کرتا تھا

 

274

حضرت عمر بن عبدالعزیز کی رائے

 

278

قیاس سے استدلال

 

279

اہل ذمہ کے ساتھ مسلمانوں کی شرطیں

 

281

ذمی کو گالی دینے کی قدرت عطا کرنا اور اُسے سزا نہ دینا

 

283

رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی مدح و ستائش اقامت دین ہے اور آپ کی آبرو کا ضیاغ دین کے لیے ضرر رساں ہے۔

 

285

رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو گالی دینے کی سزا قتل ہے

 

286

جب اہل ذمہ مخالفت کریں تو ان کا عہد ٹوٹ جائے گا

 

286

وہ امور جو عقد معاہدہ کے خلاف ہیں

 

289

پہلی مرتبہ عزت بدر کے موقع پر حاصل ہوئی

 

291

رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم اور عبداللہ بن اُبی

 

292

بدر سےعزت افزائی کا آغاز ہوا او رفتح مکہ پر اس کی تکمیل ہوئی

 

295

ابن سنینہ یہودی کا قتل

 

296

یہود کا خوف و ہراس

 

297

صبر و تقویٰ کا انجام

 

297

یہود کا رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم او رصحابہ کو سلام کہنا

 

298

رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی بُردباری او رتحمل

 

298

رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے صبر کی وجوہ

 

299

منافقوں نے نفاق کو کب چھپایا؟

 

301

دل میں پوشیدہ عداوت سے عہد نہیں ٹوٹتا

 

301

ذوالخویصر کا واقعہ

 

304

رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم پر اعتراض کرنے والے کے بارے میں مزید تحقیق

 

308

حسب موقع و مقام آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم انتقام بھی لیتے  اور معاف بھی کرتے تھے

 

312

ایک سوال

 

316

پہلا جواب

 

317

دوسرا جواب

 

318

تیسرا جواب

 

318

ایک سوال

 

320

جواب

 

320

حدیث قدسی

 

325

حدیث قدسی

 

325

     

مسئلہ ثانیہ

     

ایسا شخص واجب القتل ہے

 

333

 

ناقض عہد کے بارے میں امام احمد رحمہ اللہ کا مؤقف

 

337

 

امام مالک رحمہ اللہ کا مذہب

 

338

 

امام شافعی رحمہ اللہ کا مذہب

 

338

 

امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ کا زاویہ نگاہ

 

339

 

ناقض عہد اور مرتد میں فرق

 

341

 

کیا ناقض عہد کو قتل کرنا ضروری ہے؟

 

344

 

جو حربی کافر کی طرح دارالعہد میں آجائے

 

346

 

عہدشکنی کرنے والوں کی اولاد کا معاملہ

 

346

 

قسم ثانی

 

347

 

قسم اوّل

 

348

 

جزیہ نہ ادا کرنے والے کی سزا

 

348

 

قسم ثانی

 

348

 

شاتم رسول کی سزا کا خلاصہ

 

366

 

پہلا قول

 

366

 

دوسرا قوال

 

366

 

تعین قتل کی دلیل

 

367

 

پہلی وجہ

 

367

 

دوسری وجہ

 

367

 

خواتین کو قتل کرنے کی ممانعت

 

369

 

ایک سوال

 

370

 

گالی دہندہ عورت کو قتل کرنا عورتوں کو قتل کرنے کی مذمت کے منافی نہیں

 

370

 

نوع اوّل

 

371

 

نوع ثانی

 

372

 

حاکم وقت کا حد لگانا

 

373

 

دلیل سوم

 

375

 

دلیل چہارم

 

376

 

دلیل پنجم

 

376

 

دلیل ششم

 

376

 

دلیل ہفتم

 

377

 

دلیل ہشتم

 

379

 

جملہ حقوق رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی دشنام طرازی کے ساتھ وابستہ ہیں

 

383

 

پہلی وجہ

 

385

 

دوسری وجہ

 

385

 

تیسری وجہ

 

388

 

وجہ چہارم

 

388

 

ایک سوال

 

389

 

دلیل نہم

 

389

 

دلیل دہم

 

389

 

گیارہویں دلیل

 

390

 

بارہویں دلیل

 

391

 

مسئلہ سوم

     

گالی دہندہ مسلم ہو یا کافر اُسے قتل کیا جائے او راس سے توبہ کا مطالبہ نہ کیا جائے

 

393

 

مرتد سے توبہ کامطالبہ کرنے کا حکم

 

394

 

دشنام دہندہ کو توبہ طلب کیے بغیر قتل کرنے کے دلائل

 

394

 

دشنام دہندہ اگر توبہ کرلے تو اس کا کیا حکم ہے؟

 

400

 

بہتان لگا کر گالی دینے اور دوسری قسم کی گالی میں کچھ فرق نہیں

 

405

 

امام مالک رحمہ اللہ کا مؤقف

 

405

 

امام احمد رحمہ اللہ کا زاویہ نگاہ

 

405

 

امام شافعی رحمہ اللہ کا زاویہ نگاہ

 

407

 

دشنام دہندہ کی توبہ اور اس کے قول ہونے میں علماء کے اقوال

 

408

 

عبداللہ بن سعد بن ابی سرح کا واقعہ

 

415

 

مرتد سے توبہ کا مطالبہ کرنے کے بارے میں علماء کے مذاہب

 

418

 

امام مالک رحمہ اللہ او رامام احمد رحمہ اللہ کا مؤقف

 

418

 

امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ کا زاویہ نگاہ

 

418

 

امام سفیان ثوری رحمہ اللہ کا قول

 

418

 

اصل کافر اور مرتد کے مابین فرق و امتیاز

 

423

 

دشنام دہندہ اور مرتد سے متعلقہ مسائل

 

424

 

رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کوگالی دینے اور دوسروں کو گالی دینے میں فرق

 

428

 

ذی اگر رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کوگالی دے کر توبہ کرلے تو اس کا شرعی حکم کیا ہے؟

 

430

 

دشنام دہندہ ذمی کوکس جرم میں قتل کیا جائے؟

 

431

 

علماء کی رائے قیاس فی الاسباب کے بارے میں

 

432

 

حدیث قدسی

 

434

 

امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ کا زاویہ نگاہ

 

436

 

توبہ کا مطالبہ نہ کرنے والوں کے دلائل

 

437

 

اگر حربی کافر قیدی بننےکے بعد اسلام لائے تو اس کا کیا حکم ہے؟

 

437

 

رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو گالی دینے والے مسلم کو توبہ کا مطالبہ کئے بغیر قتل کیا جائے

 

439

 

حاکم اپنے عمل کے خلاف فیصلہ صادر نہیں کرسکتا

 

447

 

زندیق و منافق کے قتل کے جواز کی دلیل

 

449

 

زندیق منافق کو قتل کرنے کی دلیل

 

456

 

واقعہ افک

 

457

 

عبداللہ بن ابی کا واقعہ

 

458

 

منافق کو قتل کرنا جائز ہے

 

460

 

حضرت عمر رضی اللہ عنہ کا ایک منافق کو قتل کرنا

 

461

 

حد شرعی یا تو شہادت سے ثابت ہوتی ہے یا اقرار کرنے سے

 

463

 

ایک سوال

 

476

 

جواب

 

476

 

مسلم اور ذمی میں تفریق

 

477

 

ارتداد کی دو قسمیں

 

478

 

مرتد کی توبہ کب قبول کی جاتی ہے؟

 

479

 

ارتداد بعض اوقات دشنام سے مجرد ہوتا ہے

 

482

 

مسلمانوں کی ضرر رسانی عقیدے کے تغیر سے بھی قبیح تر ہے

 

483

 

سنت رسول صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم سے ثابت ہوتا ہے کہ دشنام دہندہ کو توبہ کے باوجود قتل کیا جائے

 

485

 

اس امر کے حتمی دلائل کے دشنام دہندہ ذمی او رمسلم کو حتمی طور پر قتل کیا جائے

 

486

 

طریق اوّل

 

486

 

دشنام دہندہ اللہ اور اس کے رسول کے خلاف جنگ لڑنے والا ہے

 

489

 

عہد شکنی کرنے والا مسلمانوں کے خلاف جنگ کرتا ہے تو گویا وہ اللہ کے خلاف نبردآزما ہے

 

493

 

عہد شکنی کرنے والا کبھی اس پر محدود رہتا ہے اورگاہے اس سے بڑھ جاتاہے

 

494

 

دشنام دہندہ اللہ اور اس کے رسول صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کا دشمن ہے

 

494

 

حدیث قدسی

 

495

 

غیر نبی سے جنگ کرنے والا محارب نہیں ہے

 

495

 

محاربہ کی  دو قسمیں

 

501

 

محاربہ مسالمہ کی ضد ہے

 

501

 

پہلا استدلال

 

505

 

دوسرا استدلال

 

505

 

ناقض عہد او رطعن کنندہ  کفر کا امام ہے

 

507

 

معاہد کے تین احوال

 

512

 

پہلی دلالت

 

515

 

دوسری دلالت

 

516

 

تیسری دلالت

 

516

 

دشنام دہندہ رسول کو حد شرعی لگا کر قتل کیا جائے

 

516

 

دشنام دہندہ رسول کو امان نہیں دی جاسکتی

 

521

 

رسول کو ایذا دینا وجوب قتل کی  علت ہے

 

521

 

ہجوگوئی کرنے والی عورتوں کے خون کو  رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ھدر قرا ردیا تھا

 

524

 

رسو ل کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کا حکم دینا کہ دشنام دہندگان کو قتل کیا جائے اور دوسروں کومعاف کردیا جائے

 

526

 

ابن ابی سرح کا واقعہ<

     

 


خرابی کی صورت یا تجاویزکے لیے رپورٹ کریں

ہر میل،فیڈبیک،مشورے،تجویز کو قدر کی نظر سے دیکھا جائے گا

صفحہ کی لائن میں تبدیلی نہ کریں ـ